pò centrifugazione separà nanoparticles sulubbili

2023/08/07

Introduzione


A centrifugazione hè una tecnica largamente usata in u campu di a nanotecnologia per separà diverse nanoparticelle basate nantu à e so proprietà, cum'è a dimensione, a forma è a densità. Nanoparticles soluble, in particulare, ponenu una sfida unica per a so capacità di dissolve o disperse in un mediu liquidu. Questu articulu s'appronta in l'applicazioni di a centrifugazione in a separazione di nanoparticelle solubili è esplora e diverse strategie aduprate per ottene una separazione efficace.


Capisce a centrifugazione


A centrifugazione hè un prucessu chì utilizeghja a forza centrifuga per separà particelle in una mistura eterogenea. Implica spinning una mostra à alta velocità, chì provoca particelle à sedimentu basatu nantu à a so massa. U principiu daretu à a centrifugazione hè chì e particeddi più densi si stallanu più rapidamente è formanu un pellet à u fondu di u tubu, mentre chì i particeddi più ligeri fermanu in u supernatant.


1. Tecniche di centrifugazione tradiziunale


In u cuntestu di a separazione di nanoparticuli sulubuli, i tecnichi di centrifugazione tradiziunali ùn ponu micca risultati soddisfacenti. Siccomu i nanoparticuli solubili tendenu à dissolve o disperse in u mediu liquidu, ponu esse sfida à sedimentà in modu efficace. Tuttavia, parechje mudificazioni à i metudi di centrifugazione cunvinziunali sò stati sviluppati per affruntà stu prublema.


2. Centrifugazione di gradiente di densità


A centrifugazione di gradiente di densità hè una tecnica largamente usata per separà particelle cù densità simili. In u casu di nanoparticulate soluble, u mediu di densità pò esse aghjustatu per currisponde à a densità desiderata di e particelle di destinazione. Stratificandu currettamente a mostra nantu à un gradiente di densità preformatu, i nanoparticuli ponu esse separati secondu a so densità mentre migranu versu e so pusizioni d'equilibriu in u mediu.


3. Cromatografia di esclusione di taglia (SEC)


Cromatografia di Esclusione di Taglia (SEC), cunnisciuta ancu com'è cromatografia di filtrazione di gel, hè un metudu populari utilizatu per separà molécule o particeddi in basa di a so dimensione. In u casu di nanoparticule soluble, SEC pò esse adattatu per separà in modu efficace i nanoparticuli basati nantu à a so dimensione idrodinamica. I nanoparticuli più chjuchi penetreranu in i pori di a fase stazionaria, purtendu à un tempu di ritenzione più longu, mentre chì i nanoparticuli più grossi eluteranu più veloce.


4. Ultracentrifugazione


L'ultracentrifugazione hè una forma avanzata di centrifugazione chì implica velocità più elevate è tempi di esecuzione più longu chì l'approcci cunvinziunali. Questa tecnica pò esse aduprata per separà nanoparticelle solubili aghjustendu a forza centrifuga applicata è ottimizendu u tempu di esecuzione. Truvendu e cundizioni ottimali, i nanoparticuli solubili ponu esse separati in modu efficace basatu nantu à i so coefficienti di sedimentazione, chì permettenu una cullizzioni efficiente di nanoparticuli mirati.


5. Densità-Gradient Ultracentrifugation


L'ultracentrifugazione di gradiente di densità combina i principii di centrifugazione di gradiente di densità è ultracentrifugazione per separà nanoparticelle solubili. Un gradiente di densità hè stabilitu cù un mediu adattatu, è a mostra hè stratificata nantu à a cima. L'ultracentrifugazione hè poi realizata per separà e nanoparticule basate nantu à a so densità è ottene un fraccionamentu d'alta risoluzione. Sta tecnica permette una separazione precisa di diverse dimensioni o tippi di nanoparticulate in una forma soluble.


Cunclusioni


I tecnichi di centrifugazione anu dimustratu per esse inestimabili in a siparazione di diverse nanoparticelle, cumprese nanoparticelle soluble. Modifichendu l'approcciu di centrifugazione tradiziunale, i circadori sò stati capaci di superà i sfidi assuciati à a solubilità di nanoparticuli è ottene una separazione efficace. A centrifugazione di gradiente di densità, a cromatografia di esclusione di dimensione, l'ultracentrifugazione è l'ultracentrifugazione di gradiente di densità sò trà e diverse strategie utilizzate per separà in modu efficace e nanoparticelle solubili. Queste tecniche aprenu a strada per più avanzamenti è applicazioni di a nanotecnologia in diversi campi chì varienu da a medicina à a scienza ambientale.

.

CUNTATTA CI
Diciami solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginate.
Mandate a vostra indagazione
Chat
Now

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
Afrikaans
አማርኛ
العربية
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Deutsch
Ελληνικά
Esperanto
Español
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
français
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
italiano
עִברִית
日本語
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
한국어
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Português
Română
русский
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
简体中文
繁體中文
Zulu
Lingua attuale:Corsu